Forum MetalSide.pl
Forum serwisu MetalSide.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gry
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MetalSide.pl Strona Główna -> O Wszystkim
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boodzik



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Stolica Lechistanu

PostWysłany: 23 Paź 2006, 23:12    Temat postu:

Ja mam 55 Druida na wolfformie i teraz 25 sorceress.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eyesore



Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 6541
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z daleka

PostWysłany: 23 Paź 2006, 23:15    Temat postu:

Kiedys tez gralem druidem i bardzo dobrze mi sie nim gralo. Zabojczyni tez jest niezla. Przywoluje sobie swoj wlasny cien, ktory wykonuje za mnie czarna robote.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krwawisz



Dołączył: 27 Lut 2006
Posty: 1461
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pekin

PostWysłany: 23 Paź 2006, 23:51    Temat postu:

A u mnie w Diablo 2 nie chce sie wlaczyc tryb 3D Confused Nie wiem co jest grane... wiecie moze czy nie ma jakiegos patcha wspomagajacego dzialanie na nowszych kartach graficznych?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eyesore



Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 6541
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z daleka

PostWysłany: 24 Paź 2006, 06:03    Temat postu:

Mi tez nie chce sie wlaczyc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol93



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lodz

PostWysłany: 24 Paź 2006, 15:17    Temat postu:

Co do Fify, szkoda tylko że nie ma np. reprezentacji Czech,WKS...

A wczoraj dostalem Fable-zapomniane oopwiesci. No coż, trzeba przyznac że fabuła zapowiada sie ciekawie, gra jest urozmaicona, np. jesli zabijesz kogos łukiem to zyskujesz punkty doswiadczenia przeznaczone wyłącznie na zręcznośc, jesli zabijesz wroga magią, punkty doswiadczenia są przeznaczone wyłącznie do cwiczenia zdolnosci magicznych , jesli zas zabijesz wroga w walce wręcz, twoje doswiadczenie nadaje sie do cwiczenia siły. Oprócz tego dużo szczegółów, np. możesz chodzic do fryzjera lub robic sobie tatuaże, do broni mozesz wsadzac klejnoty. Naprawde ogromnym plusem jest mozliwosc rozwijania postaci wedle własnego życzenia. Możesz byc dobry, zły lub pośrednio. Możesz wywoływac u ludzi strach, chęc przyjaźni jak i śmiech. Każdy Twój postępek ma wpływ na to jak ludzie z tobą rozmawiają i jakie mają do ciebie nastawienie. Jednak rzeczy wyczytane w instrukcji i 25 minut gry za sobą to za malo żeby wyrazic swoje odczucia i powiedziec czy gra sie przyjemnie... troche pogram i zobaczymy jak to bedzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol93



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lodz

PostWysłany: 28 Paź 2006, 22:23    Temat postu:

Krzysiek, mam do Ciebie prosbe. Jeśli sie nie myle jestes dobry w HeroesIII.
Masz jakies rady żeby zajsc dalej niż jedna misja w kampanii? Pierwszą misje zawsze przechodze ale druga ni ch**a. Zawsze moj wrog ma 2x wiekszą armie i nie moge nic zrobic... jakies wskazówki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
K0stek



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1644
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: 28 Paź 2006, 23:56    Temat postu:

Ja sie odezwę niepytany :wink: może bo swojego czasu sporo w HoMM3 pykałem. W sumie dużo zależy od tego jaka jest misja i sytuacja na początku gry. Uniwersalna rada to jak najszybszy rozwój od samego początku, czyli szybkie wzmocnienie ekonomii co zapewnia nam przypływ gotówki. W tym celu budujemy jak najszybciej kapitol a międzyczasie flagujemu wszelkie możliwe kopalnie, zbieramy surowce i szkolimy naszego hero. Problem na początku polega na tym że musimy się obejść jedynie z podstawowymi stworzeniami (poziom 1-2 ew. kilka sztul 3 levelu) bo bardziej zaawasnowane budynki najlepiej postawić dopiero po kapitolu. Dalej to już z górki- rozbudowujemy zamek, szkolimy w pip woja o ulepszamy jednostki, pakujemy naszego hero i huzia na wroga.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szalony Gronostay
Gość





PostWysłany: 29 Paź 2006, 12:29    Temat postu:

Zresztą HOMM3 (mówię tu o grze z komputerem) bez odpowiedniej WoGifikacji to "lajcik" na całej rozciągłości. Ale może dlatego, że od paru ładnych lat nie grywam w NIC innego (z małymi przerwami) Wink
Powrót do góry
Eyesore



Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 6541
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z daleka

PostWysłany: 30 Paź 2006, 00:24    Temat postu:

Szalony Gronostay napisał:
WoGifikacji Wink

Co to znaczy?

Moim zdaniem (swego czasu loilem w III namietnie), dosyc istotni dla przebiegu gry sa bohaterowie, ktorymi gramy. Ja zawsze staram sie grac magami, chyba, ze scenariusz przewiduje inaczej. W zamkach buduje jak najszybciej wieze magow (najpierw w tych, w ktorych mozna wybudowac wieze piatego poziomu, bo nie we wszystkich mozna). I teraz tak: wg mnie najlepsza umiejetnoscia dodatkowa jest magia ziemi, jezeli bohater ja posiada, to moze uzywac dwoch zarypistych czarow. Jeden to "implosion", ktory zadaje najwiecej obrazen podczas bitwy, a drugi to "town portal", ktory teleportuje nas do miasta. Na poziomie podstawowym magii ziemii czar teleportuje nas do najblizszego zamku, ale na zawansowanym juz mozemy sami sobie wybrac zamek, jezeli tylko nie jest on zajety i zostalo nam troche punktow ruchu. Ten czar rozwiazuje wszystkie problemy logistyczne, zwlaszcza na wiekszych planszach, kiedy to musimy tracic cenny czas na powrot do zamku/ow, po to by uzbierac armie i rozpoczac ofensywe. Wszystko to mozna zrobic w 1-2 dni. Poza tym, czesto zdarza sie tak, ze my jestesmy daleko od swojego zamku, a tu ni z tego ni z owego zjawia sie wrog i chce nam go zaatakowac. Teleportujemy sie wowczas do zamku i mozemy go obronic.
Tak wiec madrosc i magia ziemi to podstawa.
Kolejna swietna umiejetnoscia jest dyplomacja, ale rzadko sie trafia, jezeli gra sie magami.
Bardzo przydatna jest rowniez logistyka, bo zwieksza punkty ruchu. Generalnie staram sie miec kilka umiejetnosci magicznych i kilka niemagicznych, ale wazniejsze sa te magiczne. Nigdy nie wybieram balistyki, "scholarship", "eagle's eye", pierwszej pomocy, bo to sa zbedne umiejetnosci.
Dla mnie najlepszym zamkiem jest Dungeon, chociaz inne tez sa ciekawe. Za Dungeonem przemawiaja: czarne smoki odporne na czary i bardzo silne, atakujace swym ogniem 2 pola, mantikory, ktore tez sa niezle i 2 strzelajace jednostki - beholdery i meduzy. Poza tym, z budynkow mamy artifact merchants, gdzie mozemy sie zaopatrzyc w roznego rodzaju przedmioty i mana vortex, ktora podwaja nam punkty magii co tydzien, a to sie bardzo przydaje podczas dlugich bitew. Czasami moze sie tez przydac portal of summoning, np. jezeli gdzies na planszy oflagujemy budynek w ktorym mozna rekrutowac smoki czy jakies inne potezne istoty, to na poczatku kazdego tygodnia mozemy je kupic w naszym miescie, wlasnie w tym portalu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szalony Gronostay
Gość





PostWysłany: 30 Paź 2006, 18:52    Temat postu:

Eyesore napisał:
Szalony Gronostay napisał:
WoGifikacji Wink

Co to znaczy?
Ruscy parę ładnych lat temu zrobili do H3 dodatek/mod/cokolwiek innego i nazwali to "HoMM 3.5: In The Wake of Gods" czyli WoG. Można instalować to w różnym stopniu, zresztą generalnie sama instalacja z tego co pamiętam jest dość skomplikowana... zresztą nieważne. W każdym razie WoG, poza zawsze występującymi dodatkami (czasem bardzo ciekawymi i urozmaicającymi grę), przed każdą grą daje możliwość zaznaczenia paru opcji w wyskakujących okienkach (przy czym każda opcja dotyczy wszystkich graczy - żeby nie było Wink, dzięki którym można zmienić nieco mechanikę gry. Przykłady? Na ułatwiające: każde miasto ma Graala (komputera też jak wspominałem) - ale tego nikt normalny nie używa Wink; na utrudniające (i to przeszkadza znacznie bardziej niż może się wydawać, zwłaszcza, że zwiększa intensywność/ilość wraz z rozwojem gracza): chociażby zasadzki czyhające na całej planszy (idziesz i coś nagle atakuje Cię legion rozbójników). Albo anulowanie możliwości strzelania przez jednostki strzelające (na grze Fortecą jest najbardziej hardkorowo Wink). To ustawianie opcji przed rozgrywką autorzy nazwali WoGifikacją.
Powrót do góry
Eyesore



Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 6541
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z daleka

PostWysłany: 30 Paź 2006, 21:36    Temat postu:

Acha, znam te wersje, ale nie gralem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzysiek [MetalSide]
Administrator


Dołączył: 27 Lut 2006
Posty: 4012
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczytno

PostWysłany: 1 Lis 2006, 15:38    Temat postu:

Moja taktyka w Heroes jest zawsze taka sama. Tworzę w miarę szybko masę jednostek 1 i 2 poziomu + od cholery łuczników. Ustawiam ich tak, by najsłabsze jednostki szły na tzw. mięso armatnie - wróg się na nich skupia, a ja czarami i jednostkami strzelającymi załatwiam sprawę Laughing W kampanii jest jeszcze jedna ważna rzecz - rozwijaj bohatera na maksymalny poziom nim przejdziesz do kolejnej misji. Im wyższy poziom bohatera tym łatwiej pokonać przeciwnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
K0stek



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1644
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: 1 Lis 2006, 16:46    Temat postu:

No fakt- "dopakowany" heros to istny wymiatacz. Szczególnie magowie- słabi na początku, po osiągnięciu kilkanastu poziomów potrafią samymi tylko czarami strasznie namieszać w szykach wroga Twisted Evil.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel



Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 11 Lis 2006, 22:39    Temat postu:

Krzysiek [MetalSide] napisał:
Moja taktyka w Heroes jest zawsze taka sama. Tworzę w miarę szybko masę jednostek 1 i 2 poziomu + od cholery łuczników. Ustawiam ich tak, by najsłabsze jednostki szły na tzw. mięso armatnie - wróg się na nich skupia, a ja czarami i jednostkami strzelającymi załatwiam sprawę Laughing


No to chyba nie miewasz wymagajacych przeciwnikow:)Smile Komputer to zadne wyzwanie w sumie, chociaz na wysokich poziomach rzeczywiscie bywa bardzo trudno. Zagraj kiedys z ludzmi to zobaczysz, ze cos takiego nie ujdzie.

Heh, mowa o mojej ulubionej grze. Ile godzin spedzilem lupiac w HOMM tylko ja wiem. Moim ulubionym miastem jest Necropolia mimo, ze wielu uwaza je za jedno z najslabszych. Co prawda nie ma takich jednostek jak archanioly czy czarne smoki, ale rozwiniety nekromanta potrafi ze swoja armia naprawde wiele uczynic i wygrac z przeciwnikami, z ktorymi pozornie nie powinien miec szans. No w WoG to juz w ogole... masakra.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vader



Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 2820
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice

PostWysłany: 12 Lis 2006, 14:32    Temat postu:

Ja nie mam ulubionego zamku, chyba kazdy lubie jednako. Kiedys robilem tez mapy w edytorze, ostatnia zrobilem w czerwcu i wyszla naprawde zajebiscie Smile Swietnie sie w nia gralo. Z czlowiekem rzeczywiscie trudno wygrac i zadko kiedy wygrywam - nie jestem az tak dobry w HOMM Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MetalSide.pl Strona Główna -> O Wszystkim Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 6 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin